Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

watpe je cuti seminggu?

>> hallo...aku baru je sampai k2 ni...sampai2 terus je on9...haish~apa nak jadi la anak dara sorang ni...lantak la...bukan ada orang nak marah...kan? so berbalik kepada title di atas..ape je yang aku wat? erm..sbelum balik cuti aritu aku ade wat list padia yang aku kena wat sepanjang cuti mid sem..nak tau apa yang aku list...meh sini nak habaq!




TO DO LIST KAK JAT!!
1) Business Communication--->assgmnt group
--->assgmnt individu
-cari profil syarikat mana2
-wat resume
-surat permohonan kerja
--->siapkan 100 soalan yg puan bg
(STATUS: profil xjumpa lagi..contoh resume n surat dah jumpa tapi xwat lagi..soalan haram xsentuh lagi..)
2) Tasawwur Islam---> cari artikel sal etika kerja dlm islam
(STATUS: dah jumpa sal kes penderaan amah tu..ngah nak cari lagi artikel yg berkaitan)
3) Sistem Ekonomi Islam--->test II
- baca bab 8,9,10,11&12
-wat note..
(STATUS: note ada yang dah siap..yg xsiap?ermm byk la gak..)
4) Human Resource Management--->assgmnt group
--->assgmnt individu
-cari sorg pekerja
-wat interview sal JA,JS & JD
(STATUS: satu pa pun xsiap g!!!)



>> tu lah dia to do list aku yang xter'do' pun...so kalo x'do' suma tu apa ja yang aku wat?nak tau?ermm ari khamis aku balik alor star..esoknya aku balik kampung aku kat baling coz ada kenduri..dok sana sampai ari rabu...pastu balik alor star plak...kat alor star aku dok umah ja...smalam ja baru aku kuar ngn adik aku p pacific(tu pun depan umah ja pun..hmm) dah tu arini aku dah ada kat k2...'BEST' sangat sebab bley dikatakan aku ni balik awal! membe2 laen suma balik esok...so tinggal la aku kat bilik ni sorang2 malam ni...apa yang aku rasa sekarang? NO KOMEN!



>> so tu ja la yang aku wat sepanjang kat umah...habeh kuat pun(lama xguna ayat ni..huhu) aku p Lata Bayu masa kat kampung..tu pun sbb dekat ngn umah..kalo jauh jangan harap la...now aku sorang2 kat bilik...roomate xde..toiletmate pun xde..sebab tu bila sampai ja aku trus on9...hilangkan sunyi...napa aku balik awal?napa xbalik esok?hmmm ada plan arini sebenarnya...tapi last minute xjadi..ye la..kita hanya merancang kan..yang tentukan suma TUHAN..tapi tiket kan dah amik...so kena balik gak la...xkan nak amik tiket laen plak kan..duet dah kering...xpa2..mesti boley punya survive utk malam ni..xda pa kot...tabahkan hati jat!!



p/s : tetibe pintu bilik bergegar cam ade orang cube bukak..erk sape tu??skali bukak...MY ROOMATE!!! aimi dah balik!!! HOOREY!!!! xde la aku sorg2 malam ni...alhamdulillah...
Happy Pictures, Images and Photos