Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

mimpi...

>> hallo..ngah wat soalan biz com ni...100 soalan kot..adeh...naseb baek wat ramai2..so xde la terbeban sangat kan..bahagi2 soalan...nanti copy je..hehe..tapi ade gak budak klas aku yang xwat...tapi xpe la..sementara aku ngah rajin ni baek wat kan..hehe..



>> ngah semangat2 wat soalan ni..tetiba sorg membe aku ni cakap (nama dia dirahsiakan la) dia ade termimpi pasal gigi dia patah..ermm orang cakap mimpi gigi patah tu xelok..macam ade orang yang terdekat ngan kite nak "pergi" la..faham2 sendiri la maksud pergi tu ea..hmmm yang tragiknya..dia cakap sume gigi dia patah..actually bukan patah...dia cakap tertanggal...ermm lbey kurang la kan...so ktorg yang dengar ni naek seram sejuk la gak...menakutkan..



>> ermm betol ke sume yang orang cakap tu ea??bley caye ke??aku bukan nak pertikai coz aku pun takut dengar sume benda cmtu..ye la..mimpi pun kadang2 bley jadi petunjuk kan..and xkurang jugak mimpi yang mengarut yang semamangnya mainan tido..contohnya macam mimpi kawen ngan putera raja kan..(bak kata roomate aku..huhu)



>> pape pun tafsiran orang pasal mimpi, aku tetap percaya ngan takdir..kalo benda nak jadi dia jadi gak..kalo tuhan nak satu benda tu jadi benda tu akan jadi gak..xyah tunggu mimpi..pape pun..aku doakan mimpi membe aku xda papa..just utk isi masa tido dia..korang pun doakan xda yang buruk jadi k..thanks..hehe



baby sleeping Pictures, Images and Photos
p/s : xkire la ape je bentuk mimpi yang datang, hobi aku tetap tido..hehe..eh! baby pun mimpi kan waktu tido...ermm tringin nak tau ape yang aku mimpi waktu baby dulu..nape la xley igt ea?hehe