Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

contengan terbaru : cuti mid term bakal bermula!!

>> waa!! dah lama sangat aku xconteng kat sini..dekat sebulan gak kot..rasanya la..bz la sekarang ni...kalo xbz pun aku cam dah maleh nak on9 skarang ni..napa ea?ermm aku pun xtau..dah banyak gak cerita-cerita idup aku yang aku xsempat nak post..nak flash back balik?no no no...xlarat la aku nak conteng banyak2..takut xterpost plak kang..huhu so benda yang dah berlalu biarkan berlalu..sekarang aku nak cita sal perancangan aku untuk beberapa ari akan datang ni...hmmm ape ye?
>> tadi dah settle dua tugasan..presentation subjek sistem ekonomi islam and test 1 subjek human resource management...alhamdulillah..suma berjalan lancar..yang tinggal sekarang test 1 utk subjek managerial accounting plak..khamis ni!! and pada hari yang sama jugak aku akan balik alor star!! yea! besh2!! xsabar nak balik...tiket aku kul 1.45tghari...ini bermakna,pas ja test MA aku dah kena lari cari teksi and gerak g pudu...apa yg xbestnya ialah aku kena g pudu sorang2! uuuwwaaaaa!! and aku jugak terpaksa ponteng klas HR..huhu..naseb baek Dr. Nik Hasnaa sporting...dia cakap td sape yg nak balik boley je...sape yg xbalik kena g klas..huhu erm..aku dah try cari tket petang2 sket..tapi tket dah banyak abes..ya la..orang nak balik raya kan..padan muka aku gak..sapa suh amik tiket lambat kan..hehe
>> so cuti mid term seminggu ni akan ku guna habes2 utk merehatkan diri..ermm and aku gak nak bawak lappy ni g repair..makin terok dah demam dia ni...skrin dok ketaq plek ja ni..suma orang pening tengok lappy ni..aku sorg ja boley bertahan..sian kat dia...nnt kita g klinik k cayang.. ;) slain tu terdengar jugak ura2 yang kami satu family akan makan kenduri kat kampung..balik kampung? alaaaa..malehnya...bukan xbest kat kampung..tapi susah dapat line la..tu yang kureng sket tu..tapi xpa la...balik sat ja kot...ermmm lagi aku nak jumpa kawan2 lama kat alor star...hope ramai yang ada la...tu pun kalo dorg still nak jumpa ngan aku...cuti ni xbermakna aku dapat goyang kaki ja...kena wat note utk subjek ekonomi islam...naek ja cuti trus test 2..haish..xpa2 kuatkan semangat anda...erm tu ja kot perancangan aku utk cuti ni...
>> tadi ada terbukak kalendar akedemik utm utk sem ni..tetiba aku tgk dia tulis kat situ study week start 29mac!! adeh~ dah xlama dah...final plak start 5april and habes 25april..pastu? tamat la pengajian aku kat UTM International Campus, Kuala Lumpur..xdok sini dah la pasni...sedey...3taun merayau kat kl ni..macam2 suka duka yang aku tempuhi..macam2 perangai orang yang aku jumpa...sedey la..pasni dah xley nak kuar lepak2 times square lagi dah..xtau la dapat katna plak pasni..pape pun aku harap dapat la sambung degree nanti..kalo xdapat?ermm kalo xdapat cari keja la kot..xkan nak dok umah plak kan..hmmm.. erk! dah2 xmo pk sal tu dah...skrang ni pk nak abes study and enjoy puas2 sbelum berambus dari sini..k la...len kali plak aku conteng..daaa
p/s: dah xley nak jumpa b lagi dah pas abes study ni..camne nak wat ea?ermmn =(