Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

terperuk dalam bilik sorang2 time sume ngah tgk AJL24..

>> sebagai budak sakit terpaksalah aku terima hakikat yang aku xley nak jalan merata2..sebenarnye boley je kalo nak naek aras 6 tgk juara lagu..tapi aku takut bile budak2 laen tengok aku masuk bilik tv, kang dorang plak yang lari kuar...ye ar..mesti dorang takut tengok badan aku yang penuh bijik2 ni...dah macam demam campak pun ade..tapi bukan..so bagi mengelakkan dorang lari baek aku yang melarikan diri dari dorang..ye x..at least bley gak aku conteng2 kat blog buruk aku ni..so aku nak conteng sal aku g hospital pagi tadi..
>> bijik2 kat badan aku ni xbaek2 gak..so aku nak gak tau ape sakit aku ni kan..babtu nak g hospital tu..cadangnya nak gerak dari kolej kul 9..tapi ngok ngek ngok ngek kul 10 gak la baru gerak..macam biasa la naek cab..terus ke HKL..then kami (jat,intan,ros) berlenggang kangkong g kat bahagian pesakit luar..nasib ktorg datang awal gak..xde la ramai sangat kan...ye r..hari cuti kot..risau gak r..pas dah reg sume, medical assistand tu suh aku g amik darah..bab ni yang aku maleh..takut jarum kot..kalo bley memang xnak la..xde cara laen ke nak check darah??memang kena cucuk gak ea??hmm nak xnak kena gak la aku gagahkan diri..naseb baek aku xpengsan mase nurse tu amik darah...nampak cam banyak je...huhu..pas tu bawak g makmal..wat blood test..
>> dah dapat result masuk plak bilik rawatan..mase ni aku takut doc tu cakap "awak kena demam denggi" wah!! kalo doc tu cakap aku kena denggi memang aku nanges la..tapi naseb baek dia cakap "awak bukan demam denggi..tapi demam disebabkan oleh virus laen..bukan denggi la..tapi demam dah xde..tinggal biji2 merah tu je"..fuh!! lega...tapi dia xcakap pun virus ape..aku pun terlupa nak tanya..hehe..tapi doc tu suh aku datang balik wat blood test esok coz dia nak pantau..aku ye kan aje..tapi dalam hati ni aku memang malas la..banyak kali keje plak...bia la..diam2 sudah..huhu..pastu dia cakap xde pape and suh aku amik ubat...nak tau aku dapat ubat ape??PANADOL!!!!!bongek x doc itu kawan2??dia sendiri cakap aku dah xdemam..last dia bagi aku ubat demam..kot la nak bagi ubat gatal ke..dah tau aku dok tergaru2 macam orang utan kan..adeh...xpe la..aku trime je...
>> thanks la doc ye..coz menambahkan koleksi panadol yang ade dalam bilik saya ni...huhuhu..yang pastinya malam ni sekali lagi aku akan xbley tido coz badan mesti gatal2...ku pasrah diatas segala ujian Mu ya ALLAH..maybe ada hikmah kot kan? mna la tau nanti pas dah baek kulit aku jadi cerah ke kan..hahaha tu kalo baek..kalo xbaek?? hmmmm.. k la..daaa