Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

menengok cite JU-ON bersama ENCIK ZAROL HAZRI...

>> ahad (17/1/10)

>> dalam pukul 6 lebey camtu (petang) aku antar satu mms kat b..sebenarnye aku agak panas ngan dia coz dari smalam g (sabtu la) dia xreply msg aku sedangkan dia yang suh aku msg kalo dah sampai kolej (kan aku kuar)..pastu masa ngah sedap2 landing sambil baca novel siap guling2 lagi atas katil aku ni..tetiba b call..and nak tau dia cakap ape? "b on the way g sana"..ha? sana mana?? "g kolej la...b dah on the way dah ni"..adeh...kenapa xgtau masa dah sampai sini je b oi..nak suprise la sgt kan..kelam kabut aku siap..tapi bila aku dah siap suma b still xsampai lagi...dia cakap ujan..jam plak tu..okay2..sempat la nak smyg suma dulu...lepak2 bilik ros..maen2 ngan hamster lily..dalam kul 8 lebey baru b sampai..dkat kul 9 gak la sebenarnya...

>> bila masuk je keta aku tnya b nak g mana? boley dia cakap xtau! haish~ last2 ktorg decide nak g tgk wyg kat klcc je coz dekat and aku kena balik sebelum kul 12..b pun okay je..so ktorg pun pi la..xmakan malam nieh! coz masing2 cakap xlapar..aku mmg xlapar g time tu..b la..org suh makan xnak..biar dia! ermm mula2 b ckp dia nak tgk cite jakie chan tu "SPY NEXT DOOR" kot..tah..aku pun xigt tajuk dia..tp bila tgk, cite tu start kul 10..mana sempat aku nak balik..so last2 decide tgk cite "JU-ON : white ghost black ghost"..wah! mcm xcaya aku tgk cite ni!! penakut kot aku nieh..huhu..tapi xpa..anggap ja cam xtakut sgt..b dah suka dah coz dia cakap bley bahan aku..eleh...xkisah okay! (padahal dalam hati takut gak sbenarnye..huhu)

>> cita dia okay la..banyak flash back..dia ada dua cita..first white ghost: sal pembunuhan satu family ni..sadis gak r..tutup2 mata dah aku..seram? ermm agak la..tu bagi aku yang penakut..encik zarol? emph! dia cam xtakut langsung! bley gelak2 lagi plak..adeh~ ermm yg 2nd plak sal black ghost: yg ni sbenarnya aku cam xfaham sgt...mula2 cam ada kaitan ngan cita yang first..tapi xtau la..and yang paling sakit hati skali..tetiba ja ada prob kat hall tu..cita tu terbenti..masa tu dah kul 11.30 dah..lewat sgt dah kot..last2 b ajak balik..aku pun ikut ja la..mmg cuak gak la..tkut xley masuk kolej..sal cita tu xpa..nnt aku ley cari review dia..

>> rushing kot..cari keta kat parking suma..dah tu kuar salah jalan..adeh~ naseb baek redah2 jumpa gak jalan pulang..hehe erm pastu b ajak tukar fon..dia kata fon dia susah nak tekan coz xda keypad..adeh~ so kena la ghongkah2 enset tu sambil otak pikir boley masuk or x ni...masa tu dah kul 12.15 cam tu la..belek punya belek..delete yang mana patut then aku pun tukar fon ngan dia..bagi sony buruk aku tu kat dia and aku amik "fon mahal" dia..ermm..xreti guna kot! tapi xpa..b punya pasal..okay je! hehe ermm sampai kolej lbey kuarang kul 12.20 la..gate dah tutup kot..bukak sket ja..tapi still boley masuk lagi..fuh! naseb baek..

>> pesanan wat encik zarol hazri: len kali nak datang gtau awal2 okay..jgn wat camni lagi..kelam kabut kot..nak mandi cari baju lagi suma..tu naseb baek jam..kalo x tah sempat or x nak kuar..fon kite jage elok2..sayang tu..banyak kenangan!haha..jangan godek lebey2 okay..banyak benda yg xsempat delete tu.."fon mahal" b ni kite jage elok2..jangan risau..ermm lagi..xde pape dah kot..sekian terima kasih...hehe

* ermm muka nenek yang jadi antu ni menakutkan gak la sebenarnya...seram gak aku..haish~