Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

jalan2 petrosains...

>> sabtu (16/1/10)

>> dalam kul 1.45ptg camtu tetiba intan msg aku cakap akim (spupu intan) ajak kuaq jalan2..aku tanya intan, nak pi mana? intan cakap akim ajak kembali ke zaman kanak2..pi petrosains kat klcc!! haish...dah lama gila aku xpi situ...last pi pun masa form bapa tah..xingat dah...hehe...aku pun terus cakap okay la coz aku pun cam maleh nak dok kolej..tension...banyak benda nak pikir...so nak kuaq sat..nak teman intan sebenarnya coz ros xmo pi plak!!haish...tapi xpa...aku okay ja..gpun akim pun sekepala...

>> so, intan ngan akim tetapkan tema pakaian utk kuar aritu adalah-coklat+krim..haish! nasib aku ada tshirt coklat...bantai je la...so kami pun kuar la...akim datang amik kat kolej...pastu terus gerak pi klcc...tempat aku ngan klcc tu sebenarnya sangat la dekat..10-15 minit ja kot kalo naek keta...tapi aku heran la napa si akim ni ikut jalan nala punya jauh...tapi aku ngan intan diam je...mybe dia nak bwk p jalan2 kot..hehe pastu nak dah sampai sana kami pun terus la pi petrosains...masa tu dah pukul 4.30 dah...kami just ada masa 1jam 30minit ja nak explore suma yang ada kat situ...adeh...sat sangat la...kena rushing gila...dah la xdapat naek helekopter tu...sayang dowh! tapi xpa...janji dapat masuk situ...

>> so kami pun maen la macam2 benda yang ada kat dalam tu..xda apa sgt yang baru kat situ..sama ja dalam dia macam aku penah tgk dulu...cuma ada 2 3 penambahan ja...akim cakap dia xpenah masuk situ...so bila dah dapat masuk ja suma benda dia explore..sampai satu masa dia kena tinggal ngan kami..hehe..naseb baek sempat ja abeskan berjalan kat situ dalam masa 1jam stengah..okay la..best jugak...daripada dok kolej xda watpa kan..hehe

>> balik tu akim bawak aku ngan intan makan bihun sup kat area Vistana Hotel..sedap gila!! tq akim coz bawak pi situ..nnt bley bawak lagi k.. =) pape pun mmg enjoy la kuar aritu...hapening ja..nak pi petrosains lagi la...ajak mmbe ramai2 besh gak kan? hehe



* 3 kanak-kanak ribena yang baru je selesai melepak di alam sains..haha ayat skema..masa ni nak balik dah..ngah tggu "kenderaan merentas masa"..huhu xtau r btol ke x nama benda alah tu..kalo xsilap aku tu la nama dia..ahh! pape je la..nak tutup dah petrosains time ni...hehe..ermm more pic akan diupload di fb kak jat k..