Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

adik pijan: first day at school!!

>> tengah ari tadi my mum call..mak cakap arini adik pijan dah mula masuk pra-skolah..dia excited sangat...xtakut langsung walaupun bdk2 laen lbih tua dari dia..ermmm setahun je pun..hehe coz adik pijan baru nak masuk 5taun..orang laen yang kat pra-skolah tu sume dah 6taun..tapi adik pijan xksah..coz dia mmg senang berkawan ngan org..kira okay la tu kan?hehe



>> mak antar dia g skolah awal coz adik pijan tu sangat la suka kalo bab2 skolah ni..so dr dia dok umah asyik maen2 je bek mak anta g skolah kan..hehe..mak cakap lagi..sejak dia balik dari skolah tadi dia jadi action..berlagak la tu..cakap ngan orang pun cam nak xnak..ye r..orang dah g skolah kan..hehehe ngan aku pun dia xnak cakap tadi..punya la sombong dah dia..bley plak dia cakap cmni kat aku.. "eeeee..adik xsuka la cakap ngan kakak ni!!" ..amboi2...macam nak penampaq ja..tapi bila ingat2 pasal dia nak gelak plak..



>> apa2 pun aku sangat sayang adik aku yang sorang tu..aku harap dia dapat la sesuaikan diri kat skolah dia..harap dia minat belajar..coz aku nampak dia memang suka kalo bab2 baca and kira ni..macam mana aku tau??eh aku yang jaga dia dari dia baby okay..mak aku jaga kedai so aku la kena jaga dia..babtu yang sayang lebih tu..tapi aku dah xley la jaga dia sejak aku masuk sini..hehe apa yang aku takut ialah cikgu kat skolah tu fedup ngan dia..bukan apa..adik pijan ni jenis yang banyak cakap..bila kita suruh apa2 ade je benda yang dia menjawab..kalo xbiasa ngan dia memang sakit hati la jugak..tapi cikgu tu mst dah biasa ngan budak2 kan..hehe..pape pun, aku memang sangat happy bila tgk adik aku yang sorang ni dah skolah..macam xcaya pun ada..kecik lagi dia tu..hehe..erm..sok mak nak call lagi utk update kat aku apa perkembangan dia..xsabar nak tggu..mst lawak..hehe..k la..nunite!!
*ni la adik pijan ku cayang...dia mmg suka posing mcm2 gaya..ni salah satunya..hehe..sayang sangat2 kat dia..muuuaaaahhh!!