Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

KKDK will always in my heart!!

>> sobs2!!! sedey la.... :'(


>> kenapa??ermmm now aku dah jadi MANTAN atau 'ex' exco R&D KELAB KAUNSELING DAN KERJAYA, UNIVERSITI TEKNOLOGI MALAYSIA,INTERNATIONAL CAMPUS,KUALA LUMPUR....

>> kenapa aku jadi mantan??sebab penggal kepimpinan KKDK utk sesi 09/10 dah abes..so kepimpinan lama dah turun tahta and bg tahta kat timbalan2 exco pulak..so dorg la yg akan bawak KKDK utk sesi 10/11...


>> sedey la tinggal kelab kesayangan aku ni...banyak sangat kenangan dalam kelab ni tau..kat sini aku dapat banyak sangat pengalaman..dari kurang keyakinan nak bercakap depan orang kepada dah boley cakap depan orang..n jugak aku dah pandain sket la kalo nak deal apa2 dengan orang..skill dah ada cuma kena improve lagi..hehe..ermmm lagi aku dapat ikut program motivasi kat skolah2..best sangat...and yang paling berharga sekali..aku dapat ramai sangat kawan baru melalui kelab ni..tu yang aku sayang sangat KKDK!!


>> sebelum kitorang sume letak jawatan aritu,mantan timbalan presiden (syukri) ade wat kem kepimpinan kat Bentong,Pahang..kitorang ajak timbalan2 exco g kem tu and dr kem tu kitorg try select sape yang layak pegang KKDK utk sesi 10/11...


>> and setelah wat meeting and bincang punye bincang..last2 kitorang pun sepakat utk lantik adik2 kat bawah ni sebagai organisasi baru KKDK..



PRESIDEN: WAN NORROSAINI B. WAN SAAIDI
T.PRESIDEN: MOHD AZRUL HAFIZ B. AHZARISHAM
SETIAUSAHA 1: NUR ZALIKHA BT. ABD WAHID
SETIAUSAHA 2: NORIFFAH BT. ABD LATIF
BENDAHARI: ADIBAH BT. ABD RAHMAN
EXCO LATIHAN: ABDUL HAKIM B. KHAIROL AFANDI
EXCO PERHUBUNGAN & SERANTA: NUR FATIN BT FAIRUZ
: NURASYIDAH BT MOHD SALLEH
EXCO KAUNSELING: MOHAMMAD HASNAN B. RAMLI
EXCOKERJAYA & AKADEMIK: SITI NORAZURA BT KAMARUZAMAN
EXCO PROTOKOL & ETIKET: NORSOFIEAZWA BT AHMAD BOKHARI
EXCO KEROHANIAN & KEBAJIKAN: SAIFUL LIZAN B ABIDIN
EXCO EKONOMI: ARMY SAIRA BT NAZARUDDIN
EXCO R&D DAN KUALITI: ABDUL FATAH B ABDUL HALIM



>> so, ni la adik2 kesayangan ku yang berjaya mendapat tempat dalam kepimpinan KKDK...tempat aku diganti oleh adikku FATAH!!


>> to FATAH ==>> kak jat harap awak wat yang terbaek k...dulu awak pernah cakap R&D unit yang paling gempak coz ade kite 4orang..KAK JAT,FATAH,IKA & HASNAN..so, pastikan unit R&D akan jd lebih gempak pasni k..jangan maen2 ye dik...=)

>> ermm berakhirlah sudah kerja2 aku dalam KKDK..sekarang aku and kekawan taun 3 dah bebas dari sebarang belenggu program yg nak run...huhu..best2..

>> tapi..ada lg satu berita sedey..aku dapat berita ni masa kat kem aritu..one of KKDK's family members iaitu aimey akan stop stdy kat utm ni coz dia dapat panggilan SPA...ermmm.sedey la...bukan apa...aku ngan aimey bley dikatakan baek..patner fasi aku masa SMART KIDS SK DATO KERAMAT..pasni dah xde lawak2 dari dia lagi...hope aime berjaya kat tempat baru dia nnt...jangan lupe ktorg k!!


>> so, dengan berakhirnya kepimpinan KKDK sesi 09/10, maka aku harap aku ngan kawan2 kelab yg dah final sem ni dapat tumpu kat study lebey sket..4flat plak pasni!!!hahahahaha(erm..boley ke??);)

>> semoga KKDK akan terus berjaya di bawah kepimpinan baru..aminnn...





*ni gambar mase ktorg g camping kat Dudun Eco Resort,Bentong,Pahang..best sangat2..gambar ni aku curi dari album Syukri kat facebook..huhu..sory syuk!!