Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

harta baru kak jat..hehehe

>> hehe title xley blah...xde la...saje je aku boring memalam camni...xde mende nak wat..asyik on9 fb ngan ms je...boring gak kan?so aku nak conteng2 sket kat sini...

>> xde ape yang penting pun..just nak menunjuk harta2 baru aku je..he3

* ini "sepet mata" baru kak jat!! hehe..baru wat..coz aku rasa power mata aku dah naek..n spek lama pun dah sumbing lens dia..murah ja pun...RM150..wat kat campus...student price la kot...hehe..dia kira harga lens ja..bingkai free..masa try yg display aritu aku rasa okay ja spek ni..tapi bila dah dapat n pakai, rasa cam plek plak...bingkai dia kacau tudung aku r..jd selekeh semacam..tu yang maleh tu...adeh~




* ini kasut baru kak jat..huhuhu..dah lama nak beli...tapi wet xda..skarang wet dah ada so beli je la...kak ros pun beli yang sama ngan aku..isnin ni p klas pkai kasut sama r..huhuhu...best2!! ermm tapi aku xsure berapa lama aku bley bertahan pakai kasut mcm ni..coz terus terang, i hate heals!! xselesa woo..kaki melecet la, luka la, sakit la n boley menyebabkan otot kaki aku kejang!! adeh~ lebey suka pkai sandal biasa..sliper lagi bagus..huhu..xfeminin langsung kan aku nieh..kasut ni pun beli coz dah xda kasut nak pakai g klas..asyik pkai kasut sama ja..segan r..huhu


*ini juga kasut baru kak jat...aku beli skali ngn kasut td tu..aku dah try pakai kasut ni tadi...resultnya = kaki luka n melecet!!! kan dah cakap tadi..hmmm camna la aku nak terus pakai kasut macam ni..mmg nmpak lawa tapi bila pkai faham2 je la..kalo jln depan org kena wat2 cover..bila org xda berkerut muka tahan sakit..pa2 pun aku akan terus cuba pakai..bila lagi nak jd pompuan kan...asyik pakai sliper ka..ermm mmbe2 skolah mst terkejut kalo tgk kasut2 aku ni..silap ari bulan kena gelak ngn depa..huhuhu..sory kawan2..aku skarang dah jd wanita sejati okay...no more tomboy2...hehe

>> erm..tu je la harta baru aku...xla berharga sangat kan...cuma menambah koleksi barang yang aku kena bawak balik pas abes sem ni...nampaknya abah memang kena sewa lori utk amik barang2 aku suma...gila banyak...kalo balik umah mesti bersepah punya...xkan nak buang plak kan..huhu...okay la..ngantuk dah...nunite!