Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

dah tiga hari di rumah...

>> haloo...ermmm ape nak tulis kali ni ea??
>> aku dah balik umah dah..dah tiga hari dah masuk hari ni..dah lepas rindu kat adik2 and family aku..
>> ermm sok aku akan balik kampung dengan family aku..maybe stay kat sana sampai ujung cuti ni...patut r mak suh balik..hmmm malas2!!
>> aku xpasti nape..mungkin my parents nak rehat2 kan diri kot...and mungkin jugak dorg nak suh aku kemas2 umah kat sana...adeh~
>> yang pastinya sepanjang aku kat sana kemungkinan besar aku jarang on9..ye la..line kat kampung...faham2 je la kan...hmmmm truk siot!
>> aku ade gak rancang ngan adik aku nak lari balik alor star skali skala..xlarat kot nak dok sana sepanjang masa...lari ngan apa??bas la...ape lg kenderaan yg ada...
>> lari jap je kot..kuar pagi..pastu lepak2 town jap..petang balik kampung balik...amacam??hehe bernas betol idea ktorg...ala...bukan jauh sgt Alor Star ngan Baling tu..kan2??
>> ermm..cuti kali ni xpanjang..so aku akan gunakan sebaik mungkin..
>> 13/12 dah kena balik kolej...14 dah start klas..adeh..cam xpuas je...tapi xpe..sem depan bulan 4 dah abes..hehehe..xsabar betol!
>> sekarang aku ngah tggu result kuar..harapnye xteruk sangat la coz aku nak apply U gune result sem ni...doakan aku ye kekawan!!
>> okay la...nnt kalo bley on9 aku tulis lagi...sayang sume..