Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

cite sedey lagi...ermmm ngade je kan..

>> aritu masa ngah bertungkus-lumus stdy utk paper law, i've got a msg from someone yg aku mmg tggu2 msg dia..
>> byk ari gak la aku tggu..happy sgt bila akhirnya nama dia kuar kat skrin fon aku yg dah bnyk kali rosak tu..
>> but...bila aku bkak je msg tu..aku jadi risau...
>> he ask me...nape aku wat dia camni??
>> aku xfaham..serius..aku tnya dia ape yg aku dah wat??
>> then dia cakap dia dah mula hilang mood nak contact aku disebabkan perangai aku...
>> baru aku faham..suma ni sebab aku ada wat prangai ngan dia sebelum ni..
>> dia dah ilang sabar ngan aku..dah malas nak layan aku..
>> aku xda niat pun nak wat dia marah..sayang dia sangat..aku just terasa coz ari sbelum tu dia xreply msg aku...dia cakap dia xbawak fon g keja..tapi aku xmarah dia pun...just terasa..
>> dia cakap aku wat dia cam org bodoh...aku xde niat pun nak wat camtu..tp xpe..salah aku..
>> dia suruh aku ubah dulu perangai aku baru cari dia balik..
>> tapi aku rasa, dia dah xsuke aku..so kalo aku cari dia sekali pun keadaan akan tetap xsama macam dulu..
>> mybe sebab ni la aku selalu je kne tggal kan??sebab prangai aku yg ngada2 ni..maybe....
>> aku akan try ubah perangai aku pasni..untuk dia..walaupun dia dah xde ngan aku skarang..
>> dari suka mrajuk aku akan ubah jd xnak mrajuk lgsg...sume pendam je...xyah tunjuk..errmmm boley ke aku wat cmtu??macam susah je..xpe2..aku try gak...coz aku syg kat dia..
>> and dia pun ade cakap dia ubah prangai sebab aku..thanks sangat2..
>> tapi sekarang dia dah xsuka aku..benci aku...maybe.....
>> aku xpaksa dia terima aku...coz aku tau suma salah aku...
>> apa yang aku harapkan sekarang...dia happy tanpa aku...ye la...pasni dia dah xyah nak sakit2 ati lagi pikir sal sume prangai aku...
>> aku xkan kacau dia..hope dia akan jumpa org lebey baek dari aku..org yg pandai jaga ati dia...
>> aku plak...akan try hidup tanpa adanya org yg biasa temankan aku setiap masa..dr bgn tido sampai tido malam...aku cuba...
>> sedikit hipokrit depan orang..wat2 cam biasa macam xda benda yang berlaku...tapi dalam hati...TUHAN je yang tau...
>> malam tu aku habiskan masa ngadap laptop..tengok gambar dia..baca balik ym aku ngan dia dulu...aku simpan lagi sume tu..dia xtau pun..or mybe skrg dah tau...errmmm..dengar lagu yg dia bg aku...happy sgt bila igt balik sume tu...
>> study??erm tawakal je la...otak xberfungsi waktu2 cam ni...paper esoknya...no komen!
>> sekarang..aku ngah try dan akan trus try tahan dr dari msg dia...aku tau dia pun xnak aku ganggu dia lagi...so aku rasa aku xpatut kacau dia...xnak dia lagi bertambah bnci kat aku....
>> somebody..please help me....='(



p/s: no more sumber inspirasi..dengar cam bongek je kan...tapi tu la hakikatnya......mintak maaf sangat kat dia k..aku tau aku xpandai jaga ati dia..sorry sgt...thanks for everything..I WILL ALWAYS MISS YOU..