Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

kesedihan melanda lagi......=,(

>> someone broke my heart...kalo lah hati aku ni kaca..kire dah tahap hancur la..
>> i can't stand this anymore..sampai hati dia kan...
>> dia xpernah fikir pun ape yang aku rase dgn tindakan dia ni...
>> dah dekat nak exam la wei!! nape kena wat cmni kat aku time2 ni??nape sume masalah suke datang kat aku time2 dekat nak exam cmni??dulu pun same...hmmm =(
>> ape la nasib aku ni...selalu je la kena maen ngan orang...
>> aku tau r aku ni xlawa cam orang laen..tapi xyah la sampai nak wat camni kat aku...sampai hati kan...=(
>> kenapa dulu muncul dalam hidup aku kalo akhirnya nak wat macam ni??aku xfaham la....
>>dulu kan dah janji xkan tgglkan aku...tp nape wat jugak??
>> aku syg dia sgt..tapi camni dia wat kat aku kan...
>> k fine..xpe la...mgkin dah mmg nasib aku kan...
>> aku dah xleyh nak cakap pe kalo tu yang dia nak...aku tau...aku bukan sesape pun untuk dia...mybe dia xsayang aku pun..babtu senang je dia pergi kan...or mybe dia dah jumpa yang lebey baek dari aku...
>>aku just nak cakap thanks sesangat dengan ape yang dia wat kat aku ni...at least aku sedar diri aku bila dia wat cmni...thanks a lots!!
>> kalo dia bace entry aku kali ni,aku just nak mintak maaf kalo aku ade wat salah or silap sepanjang aku kenal dia...aku tau aku ni xsempurna..
>> i'm sorry to say this..but you know what?? di sebabkan benda ni, aku janji ngan diri aku xkan percaya sesape lagi...SESAPE PUN!!
>> and pasni.. don't ever anyone come to me and say " jat..saya xmacam lelaki laen..jangan fikir sume lelaki same..saya xmacam tu"...
>> aku dah xnak dengar ayat hipokrit ni dari sesape pun...
>> just shut up your mouth and back off!!
>> sorry kalo korg rase aku ni keterlaluan..cube letak diri korg kat tempat aku k..aku bukan sesaje ckp cmni...hanya org yang faham aku je tau nape aku cakap cmni...
>> bukan baru sekali ni je aku kena..dah bnyak kali kot...so xsalahkan kalo aku dah mula was2 dengan lelaki...i'm so sorry.........=,(



p/s: to my best friend epul...kalo ko bace ni jgn marah aku k..aku janji nnt aku cite kat ko...skrg sume org bz kan..test..nak submit assgmnt lg..jgn risau k..ko and kwn2 aku je la tempat aku nak ngadu skrg ni...nnt aku msg ko..



sadness runs deep Pictures, Images and Photos