Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

final exam yang menjelang tiba....


>> taaadaaaaa!!! ni la jadual final exam aku untuk sem ni...

>> adeh...sat ja dah final...rase cam baru ja msuk sem...tetiba ja dah exam...

>> next sem is my last sem in UTM...aku harap aku akan wat yang terbaik utk exam kali ni...XNAK EXTENT!!menakutkan..

>> so..talking about final exam..kali ni paper aku suma kul 9 pagi..kecuali finance kul 2.30ptg..okay la tu kan...bley stady lebey sket..

>> and lagi..kali ni, untuk suma paper,aku and member2 satu seksyen akan wat exam kat DEWAN BESAR..

>> adeh!!! dari sem 1, aku memang sangat gerun kalo exam kat DB..dah la luas..pastu aku bley tengok bdk2 cos len yang amik exam kat situ gak..pastu bila orang laen nampak tension skali ngan aku tension gak...tu yang malas tu...

>> tapi apa leh wat..terima je la ngan hati terbuka....hmmmm

>> one thing yang aku sedikit tidak berpuas hati, masa draf pertama jadual exam kuar, seksyen aku punya paper akan habes awal..8 aribln kalo xsilap..

>> so aku ngan member2 apa lagi...rancang baek punya nak p jalan2 rata..bukan apa..selalunya draf pertama akan sama dengan draf kedua..

>> last2 bila draf kedua kluar ktorg abes lambat plak..di antara yang terlambat abes kot...adeh..trima je la....xleh nak p jalan...

>> pas exam aku rancang nak trus balik alor star...xmo la tggu lama2 kat kl ni...xda benda nak wat..

>> apa2 pun aku harap aku dapat wat yang terbaek untuk final kali ni..harap suma orang mendoakan aku...

p/s: sekarang ni dah masuk stady week..tapi asgmnt ada g yang xsubmit..aku satu pa pun xstdy g...bz sgt with my asgmnt...khamis ni nak submit asgmnt manufacturing..pastu ja aku akan stdy habes2san..takut ngan finance n biz law...errrmmm...sebenarnya suma paper pun aku takut..sem yang sangat susah..hopefully i can do it..CHAIYOKK JART!!!