Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

road to UUM....

>> aku baru sempat update blog aku arini...
>> busy sgt la 2 3 arini....banyak test....
>> emmm so aku nak cite sket sal program kat UUM yang aku join aritu...
>> korang rase best x??
>> sape yang pegi tu dia faham sendiri la k....
>> pada pandangan aku la kan....program ni kurang berjaya la...
>> kenape aku cakap cmni??
>> sebabnye....banyak gile bnda yang dirancang xjadi....
>> bagi aku and peserta laen...program ni macam xde pengisian...
>> ktorg rase program ni macam program melawat UUM...
>> patut la pngurusan program kat sane letak name program ni VISIT UUM...
>> mmg betol2 visit la....jalan habis 1 campus dorg...
>> ceramah n all the things yg dirancang pada awalnya sume xjd...
>> ktorg just terperuk kat situ...mcm xde bnde...
>> sesi ceramah yg sepatutnya dikendalikan kaunselor dorg xjd gak coz xde org yg nak bg ceramah...
>> last2 nak tau sape yg brceramah??senior ktorg dulu yg skrg blajar kat UUM...
>> bek xyah kan.....
>> emmm..tu salah pngurusan sane la...
>> nape xwat plan B kan....
>> pasal name program pun aku pelik gak....kate program kerjasama UUM-UTM...tapi name program pun laen2..pelik gak aku....
>> letih tau naek bus smpai 7-8 jam....
>> naya je aku makan ubat malaria tu..pahit gile tahap gaban kot..(sume kena mkn sbnarnye..hehe)
>>mase last day tu pun mcm xbrape puas ati sgt....
>> rancang nak g jalan2 kat alor star...balik KL pas berbuke....
>> aku ni ingat bely la bawak mmbe2 aku g jln2...bukan selalu nak datang tempat aku nieh....tepon mak aku sume cakap nak buke kat umah....
>> last2 nak tau ape jadi????
>> tetibe je dapat arahan jln kat Pekan Rabu sejam lebey je...kul 5ptg dah kena gerak balik KL....
>> SAKITNYA HATI!!!!!!!!!!!!!!!!!
>> kesian mak aku..... =(
>> aku just sempat jmpa adik and abah aku kat tepi jln je kat depan Pusat Dakwah tu....
>> sedey sgt2....aku dah nanges2 dah time tu...ngadu kat ijat,epul,mirul,rusy ngan anne...
>> kalo org tgk mst cakap aku ngade2..tuu pun nak nanges kan..
>> orang xfaham aku...kalo kat tempat aku korg rase r...
>> ibarat cam sampai umah sendiri, tapi xdapat masuk umah..(ayat mirul ni..pinjam sat..hehe)
>> sedey kot....tapi nak wat cmne...aku xde kuasa pun dlm program ni....
>> "anak tikus" je kot...peserta biasa....so kne la ikut....
>> tapi xpe la....skurang2nya,program ni dah memboleykan aku,intan,ros and rusy g jalan sama2...best gak....dari sudut tu je la...
>> aku xberniat nak merendahkan program ni..org yang manage program ni pun kwn2 aku gak....
>> ni just pendapat aku sebagai peserta...aku xtau ape prob sebenar korg dlm program...
>> aku tau xde program yg perfect..tapi harap pasni program mcm ni akan lebey okay...
>> hope xde yang marah aku...aku pun bdk SMART..aku syg SMART k....


*muke ketat KAK LULU n KAK JART..kecewa nieh!!