Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

mesej dari seorang sahabat.....

>> i just got a short msg from my dear fwen intan...

>> msg tu mcm ni..............






"harga sebuah kelukaan hanyalah titisan air mata..

tetapi.....

harga sebuah kerinduan, selautan setia...

kenangan pahit dibimbangi kerana tidak mahu merasainya lagi..

kenangan manis diingati kerana sukar berulang kembali..."






>> sejak masuk UTM...aku and intan kongsi banyak benda...

>> kami lalui banyak pengalaman bersama..

>> happy..sedih..terharu...marah..suma aku kongsi ngn intan and dua lg kawan kami ros n rusy..

>> intan tau aku tgh sedih skrg..and dia bg aku msg ni......

>> first aku bca aku cam nak nangis...coz kata2 dlm msg ni mmg btol2 mengambarkan aku and intan...

>> yes! aku xmo kenangan pahit yang aku and intan penah lalui tu berulang....sakit sgt...

>> tapi pada masa yg sama aku xkan lupa kenangan manis yang aku and intan lalui bersama dengan org yg pernah kami syg...coz kenangan tu xkan pernah berulang lg....

>> intan selalu cakap... "ang ngn aku sama la jat"

>> yup...kita mmg banyak persamaan intan....

>> xpa intan...satu hari...bahagia tu akan jd milik kita....kita xyah sedih2 lg k....

>> walaupun aku dah jumpa seseorang...tapi aku xkan pernah tinggalkan ang....

>> sayang intan ros and rusy forever....

>> thanks coz terus bg semangat di saat aku memang memerlukan korg...




p/s : kawan2 memang sentiasa bersama aku time aku sedey2 camni..thanks to korg sume...thanks coz bg jat semangat...xkire la kawan2 rapat ngn jat or x...tp sokongan korg kat jat amat bermakna...jat hargai sgt..xsangka ramai yg amik berat sal jat..walaupun ade org yg masih xnak maafkan jat............................................................