Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

3DDG :: berbuka bersama wat kali terakhir ::

>> rabu, 16 september 2009
>> i'm gonna miss this moment..
>> memang best sgt..berbuka ngan budak2 klas aku yang sememangnya gila2..
>> kalo taun lepas ktorg berbuka kat KFC..kali ni tukar selera sket...
>> pengurus program ni (waa mcm besar plak) tempah la tempat kat RESTORAN EITA STIMBOT kat wangsa maju tu...
>> kena la bayar sorg RM27..macam mahal je kan..tapi bila fikir2 ni buka puasa yg terakhir ktorg same2 so aku pun xnak la bekira...kuarkan la RM27 tu..
>> sesungguhnya pelaburan yg ku lakukan itu tidak sia2..(hahaha skema!!)
>> walaupun sparuh klas je yg join tapi tetap happening..
>> makan sampai berat perut...yang mane datang tu slim balik je mesti buncit...lagi la aku yg mmg sedia buncit ni...hahaha
>> siap karoke lagu raya lg sume..mmg sporting la...
>> taun depan dah xdpt buke same2 dah...masing2 akan bwk haluan sendiri...
>> sape yang xjoin mybe sdikit rugi coz kita xdpt nak amik gmba sesame...
>> pape pun aku sayang sangat klas aku yg 1 nieh...
>> budak2 DIPLOMA PENGURUSAN TEKNOLOGI,UTM 07/10 akan tetap dalam ingatan!!

*bdk2 3DDG yg join bebuke..dan dua tetamu yg sememangnya diundang..yg mna?pndai2 la carik..huhu