Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

my future baby...hak3!!!

>> tomey x baby ni??tomey kan??hehe
>> ske tgk pipi dia..mcm pakai blusher...merah2 je..
>> cute sgt la bdk ni..geram je tgk...
>> sbnarnye......ni anak En.Noh ni...
>> tp aku tlupe la name dia ape..hurmmm =(
*En Noh merupakan pengetua Kediaman Siswa Jaya,UTM
>> aku jmpe dia mse balik meeting KKDK...
>> singgah koop jap..tgk2 dia ngn kakak n abgnye ngah maen2 dlm koop..
>> tgk2 gula2 camtuu la...biase la bdk2..huhu
>> pastuu ade la sorg adik junior ni belikan dorg gula2..
>> pastuu, si kecik ni mntk tlg aku bkakkan utk dia...
* GERAMNYE.........


* ade gaya ibu mithali x??hahaha


>> aku ni tgk je muka cam garang..tp ske bdk2 okay...
>> lg2 yg umo staun dua camni...
>> rase cam nak gigit2 je pipinye... XP
>> emmm so aku pun bkak la gula2 tu kat dia...
>> cute sgt muke dia mse mkn gula2 tuu....
>> sbb dah tlampau geram sgt tgk dia...aku pun kidnap la dia jap..
>> kidnap nak amik gamba je pun...
>> mule2 igt nak bwk naek bilik..tp tkut En.Noh marah plak kang...
>> xpasal2 je kne buang kolej...hahahaha
>> pas snap bbrape gmba aku pun anta dia blik umah...
>> kakak n abg dia td tuu xtau p mne..
>> mlm2 pun maen mrate2..
>> xpa2...yg penting aku dah dpt gmba adik dorg...
>> hope anak aku nnt pun cute cam dia...
>> NANTI okay...bukan SEKARANG!!
>>huk3!! GATAI!!!