Something to Talk About...
SitiHajarFarahin



Contengan Saya Family Sahabat Love SocialNetworks

Assalamualaikum

Feel free to read my contengan tau.its not that interesting story.its just about my life. suka duka. and kadang2 maybe ada terselit lagu or fact yang best. hargai sangat sapa2 yang sudi baca :)

nampak kotak2 kat atas tu? tu sume column untuk orang2 yang penting dalam hidup saya :)

Oh! and 1more thing. column 'sejarah lalu' yang kat bawah ni cant work properly. so if you wish to read my previous post, pegi kat bawah skali bahagian kiri ni. bawah column 'thanks' tu. ada older post. klik situ tau. tQ :)





Follow | Dashboard


Nuffnang !


WISH WISH WISH !

KURUS !
ABESKAN DEGREE !
KOREA !
PSM !
SAHABAT SEJATI !
100 FOLLOWERS !
ABES PRAKTIKAL !
MY OWN SONY PSP !
MY OWN DSLR !
PANDAI MAEN GITAR !

Conteng Sini !


Sejarah Lalu !


Credits.


Template by : Nurain Syuhada
Basecodes by : Ainabillah
Background by : Amalina
Cursor by : History
Edited by : SitiHajarFarahin

UTM International Campus Games..

>> UTM IC ade wat games smalam n arini...
>> smalam bola jaring,bola tampar n futsal wanita..
>> aku ade bagi nama nak join bola jaring utk persatuan pengurusan atau lbey dikenali dgn nama SMART..
>> last2, nama aku trkuar kat list tarik tali...
>> mentang2 r aku besar... =(
>> mula2 cam malas la coz majok xdpt maen bola jaring..
>> ye r..da lama xpegang bola kot..gian seyh!
>> tp bila tgk pres SMART cam harap sgt, aku pun join..
>> tolong mmbe beb..
>> tgk r tuu, muka aku yg serabai nak mati sebelum acara tarik mnarik bermula..
>> huh! jgn xtau...walaupun xda training..team kami menang tuu...
>> EMAS UNTUK SMART!!!

>> ni plak aksi team tarik tali lelaki SMART..
>> dorg mmg semangat abes...
>> dorg berjaya dpt PERAK...
>> nape perak??
>> cos mase final dorg trpakse bdpn ngn persatuan mende tah..
>> kalo xsilap aku PEMKA..
>> xpun PEHARTA...xigt la... =
>> team tuu mmg kuat giler bab punya...
>> SMART xley nak lawan dorg r...
>> tp team SMART da wat yg terbaek dah..n bg dorg saingan...
>> kire okay la kan??
=)




>> ni la team tarik tali wanita SMART...
>> muka bangga nieh!!hahaha
>> wlaupun ade yg kne panggil turun maen last2 minit,tp komitment dorg mmg best... =)



>> selain tarik tali,arini jugak ade game futsal lelaki...
>> sape menang??
>> mesti r team SMART gak...
>> lagi 1 EMAS UTK SMART!!!


P/S : thanks 2 presiden SMART coz suh aku maen bende ni...kalo x, sampai bile pun aku xtau betape bestnye tarik tali ni walaupun tgn sakit..thanks skali lagi WAN!! =)